Music

wtorek, 13 stycznia 2015

Jakiego vip'a najlepiej jest kupić?


Heloou wszystkim! :) 


Dziś chciałbym zrobić posta odnośnie vip'a. Powiem, które opłaca się kupić, a które nie.
 A więc:
Do wyboru mamy 3 kategorie:
-vip
-elite vip
-star vip

Kiedyś to elite vip był najdroższy, jednak moderatorzy wnieśli zmiany. :)
Jak widać, vip'a możemy zakupić na okres:
-tygodnia
-miesiąca
-trzech miesięcy
-roku

Ja korzystam tylko z vip'a na tydzień i miesiąc. Uważam, że są najbardziej opłacalne.
Ceny jak widać są takie:


Vip'a możemy mieć już za: 11,07 zł.
Są też bardzo drogie opcje: Star vip na rok, kosztuje aż 199,99 zł. Uważam, że jest to za dużo.
Najbardziej opłacalnym vip'em, jest chyba vip elite na miesiąc. Kosztuje 30 zł.



Zwykły vip: Raczej bym go nie kupiła. Nie opłaca się po prostu!
Vip elite: Najlepszy zdecydowanie. Płacimy za niego 30 zł, jak wiecie potem można dołądować diamonds i sc za 15 zł, więc będziemy mieli 160 diamonds i 23000 sc. :) Zapłącimy o 5 zł mniej niż w Super vipie, a będziemy mieli więcej sc i diamonds! Oczywiście tutaj możemy dawać tylko 15 autografów na godzine, lecz ja uważam, że to wystarczająco. No i w Super vip'ie codziennie dostajemy 20 sc i 2 diamenty, a w Elite vip'ie tylko 10 sc i 2 diament. Jenak myślę, że można bez tego wytrzymać. XD




Jeśli chodzi o vip'a na tydzień, to myślę, że każdy się opłaca. Jest on wygodny, szybki i tani. :) Sama bardzo często z niego korzystam. Najczęściej kupuję Elite i Star vip'a.

Przepraszam, ale nie będę opisywać vip'a na 3 miesiące i rok, ponieważ ja z nich nie korzystam.
To na tyle w tym poście. Do zobaczenia w następnym.
Psst! Macie moje nowe logo. <3

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz